نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز > اخبار آموزشی > نشست صمیمی دکتر قالیچی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی؛ با دانشجویان مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی
۶۳۵۳ بازدید

نشست صمیمی دکتر قالیچی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی؛ با دانشجویان مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی عصر روز شنبه مورخ ۲۰ مهر ۹۸ در سالن جلسات مرکز جهاد دانشگاهی برگزار گردید.
دکتر قالیچی، در ابتدای جلسه ضمن عرض تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانشجویان به ویژه دانشجویان جدیدالورود آرزوی موفقیت برای آن ها در تمامی مراحل زندگی نمود.
وی با بیان این که دانشجویان باید خوشحال باشند که این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کرده اند گفت: دلیل این ادعا این است که این دانشگاه علم و عمل را همزمان به دانشجویان آموزش می دهد و مهارت آموزی از دغدغه های اصلی این دانشگاه می باشد.
قالیچی به اهمیت علم و دانش در دین اسلام و روایات و آیات پرداخته و گفت: دانشجویان باید تمام تلاش خود را برای یادیگری انجام بدهند و هیچ گونه خستگی در این راه نداشته باشند و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه دانشجو باید مطالبه گر باشد افزود: دانشجویان به دنبال مطالبه گری باشند و تمامی حقوق خود را باید از مدرسان و مرکز آموزشی پیگیر باشند.
وی هم چنین در پایان ضمن تاکید به امید داشتن به آینده گفت: دانشجویان امروز آینده کشور را می سازند پس باید امید داشته باشند تا ایرانی آباد و کشوری پیشرفته را بسازند.
در ادامه جلسه و در محیطی کاملا صمیمانه دانشجویان به بیان دیدگاه ها، پیشنهادات و انتظارات خود پرداختند.

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا