نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز > اخبار آموزشی > معارفه مسئول دفتر بسیج اساتید مرکز علمی و کاربردی جهاددانشگاهی تبریز /// تبیین فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی
۱۷۰۲ بازدید

با برگزاری جلسه ای با حضور مسئولین واحد استانی و رییس مرکز :
معارفه مسئول دفتر بسیج اساتید مرکز علمی و کاربردی جهاددانشگاهی تبریز /// تبیین فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی
_________
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز، قبل از ظهر امروز با حضور مسئولین مرکز و واحد استانی دانشگاه، جلسه تبیین فعالیت فرهنگی و نیز معارفه مسئول دفتر بسیج اساتید مرکز برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه خانم مهندس نوروزی (رییس مرکز ) ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر به ذکر اهم فعالیت های صورت گرفته از آغاز سال جدید که عمدتا بصورت مجازی و رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی بدلیل شرایط حاکم ناشی از کرونا پرداخت.
در ادامه آقای مهندس قلی زاده (رییس اداره فرهنگی دانشجویی واحد استانی ) با تبریک اعیاد قربان و غدیر و ولادت امام هادی(ع)، به تشریح برنامه های در حال انجام و آتی واحد استانی و انتظار از مراکز در تحقق آن ها، اشاره نموده و ابراز امیدواری کرد در شرایط حاکم ، فعالیت های فرهنگی و دانشجویی با قدرت بیشتر و البته استفاده از سامانه های مجازی ادامه پیدا کند.
در این جلسه آقای مهندس نبوی (مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان) ضمن تبریک اعیاد ،به نقش اساسی شناسایی اساتید و دانشجویان توانمند و دارای مهارت با روحیه ولایی و انقلابی اشاره نموده و اظهار امیدواری کرد تا بسترهای لازم برای فعالیت پرقدرت دفتر بسیج اساتید در مرکز فراهم گردیده و در تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه علم و فرهنگ بیش از پیش تلاش گردد.
در پایان این جلسه ، آقای دکتر محمدامین خجسته قمری (مدرس گروه معماری مرکز)،به عنوان مسئول دفتر بسیج اساتید مرکز معرفی گردید.

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا