نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز > اخبار آموزشی > تمدید مهلت ثبت نام کاردانی و کارشناسی مرکز آموزش علمی –کاربردی جهاددانشگاهی تبریز
۶۶۸ بازدید

به اطلاع هم شهریهای عزیز میرساند پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی برای مهر ماه ۹۹ تا بیست سوم شریور در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته تمدید گردید . این مرکز تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی و با کسب مجوز از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت آموزشی خود را با پذیرش دانشجو از سال ۱۳۷۷ در دوره های کاردانی آغاز نمود. و هم اکنون در دو گروه آموزشی صنعت، و فرهنگ و هنر با ۲۲ کد رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به ماموریت آموزشی خود در تربیت دانشجوی مهارتی و شغل محور ادامه می دهد. رشته های جدیدی که از سال تحصیلی جدید به ماموریت این مرکز اضافه شده اند عبارت است از ۱– کارشناسی حرفه ای کسب و کارهای اینترنتی که یکی از بهترین رشته های مهارتی و اشتغال محور در راستای آموزش جوانان خوش فکر و با ذوق برای ایجاد کسب و کارهای زود بازده و اینترنتی می باشد. ۲-  کاردانی و کارشناسی روابط عمومی ۳- کاردانی وکارشناسی مدیریت امور گردشگری ۴- کاردانی امور فرهنگی ۵- کاردانی حرفه ای بازاریابی

در حال حاضر حدود ۹۰۰ دانشجو در مرکز درحال تحصیل می باشند و نزدیک به ۵۰۰۰ دانش آموخته از این مرکز فارغ التحصیل شده و وارد بازار کار شده اند. لازم به توضیح می باشد نزدیک به ۷۰ درصد فارغ التحصیلان این مرکز در رشته تحصیلی خود مشغول به کار هستند.

امکانات کارگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی دوره های در حال اجرا برای آموزش عملی و مهارتی دانشجویان فراهم شده است . از جمله سایت های کامپیوتری . لابراتوار زبان – کارگاه معماری – آتلیه عکاسی – کارگاه دوخت و برش لباس – کتابخانه مجهز به کتابهای تخصصی ,  دفتر مشاوره روانشناختی و دفاتر کار برای فعالیت انجمن های علمی و دانشجویی وجو ددارد.

وجود دفتر تجاری سازی فناوری و  اشتغال فارغ التحصیلان در ساختار جهاددانشگاهی و همچنین راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی از سال ۹۶ در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی فرصت خوبی را برای کمک به فضای کسب و کار های نوپا در بین دانشجویان و فارغ التحصیلان مرکز فراهم آورده است و این مرکز جهت حمایت از ایده ها و طرحهای نوآورانه دانشجویان برای تجاری سازی و تولید محصول , فضا و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در اختیار دانشجویان قرار میدهد و هم اکنون سه تیم فناور در مرکز مستقر میباشند.

از دیگر ویژگی های علمی- آموزشی مرکز  :

* تعرفه های پایین شهریه تحصیلی و ارایه تخفیف های ویژه به دانشجویان فعال و ممتاز و تخصیص وام شهریه صندوق رفاه برای دانشجویان نیازمند و تقسیط شهریه –  تخفیف شهریه برای دانشجویان شهرستانی  به میزان ۲۰ درصد شهریه ثابت جهت جبران هزینه ایاب و ذهاب

* اولویت فارغ التحصیلان ممتاز مرکز برای جذب در بخشهای مختلف سازمان جهاددانشگاهی استان

* وجود انجمن های علمی فعال ( انجمن علمی کامپیوتر , انجمن علمی زبان های خارجی , انجمن علمی عکاسی و هنر) و تشکل های دانشجویی

ویژگی منحصر به فرد مرکز جهاددانشگاهی تبریز به جهت وابستگی به سازمان جهاددانشگاهی استان و وجود مراکز علمی و پژوهشی و فرهنگی از جمله مراکز کوتاه مدت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی , پژوهشکده برنامه ریزی و توسعه , معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و خبرگزاری ایسنا و مرکز افکار سنجی ایسپا , فرصت های لازم برای فعالیت دانشجویان در زمینه های مختلف علمی , هنری و فرهنگی را فراهم میسازد و باعث رشد و شکوفایی و کسب تجربه بیشتر برای آنها میشود. دانشجویان علاوه بر گذراندن کاربینی و کارورزی در مراکز مختلف جهاددانشگاهی به بنگاههای اقتصادی و شرکتها و سازمان های طرف قرارداد جهاددانشگاهی نیز معرفی میشوند.

در سالتحصیلی جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا , کلاسهای آموزشی مرکز بصورت مجازی و از طریق سامانه آموزشی الکترونیکی بود و درسهای کاملا کارگاهی و عملی در گروهای گوچک با رعایت پروتکل ها بر گزارگردید. با توجه به وجود زیر ساخت آموزشی الکترونیکی در جهاددانشگاهی و ارائه سامانه آموزشی امجد برای آموزشهای الکترونیکی در سطح کشور , در سالتحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نیز این مرکز از طریق سامانه امجد آموزشهای نظری خود را ادمه خواهد داد و با تولید محتوا و فیلم های آموزشی برای کسب مهارت بیشتر دانشجویان و ارائه در این سامانه به یادگیری بیشتر دانشجویان کمک خواهیم نمود. ودر صورت ارائه مجوز توسط ستاد کرونای استان کارگاهی عملی مرکز  برای آموزشهای کارگاهی آماده هستند.

اخیرا در پرتال مرکز با راه اندازی کتابخانه مجازی و ارائه فایلها و pdf  های کتب و جزوات تخصصی دروس مختلف و همچنین کتابهای عمومی سعی داریم فرهنگ مطالعه دانشجویان را بالا ببریم .

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مرکز می توانید به ادرس پرتال مرکز مراجعه فرمایید . https://tabriz.iastjd.ac.ir و یا

با شماره های ۴۳-۳۶۵۹۰۲۴۰ تماس حاصل نمایید.

آدرس مرکز : بالاتر از آبرسان – نرسیده به چهارراه عباسی – خیابان دو کمال – مجتمع آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی

 

 

رشته های موجود  مرکز در مقطع کاردانی :

  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی نرم افزار کامپیوتر برنامه سازی کامپیوتر
  • کاردانی حرفه ای معماری داخلی
  • کاردانی حرفه ای مترجمی زبان آثار مکتوب و متون رسمی
  • کاردانی حرفه ای گرافیک
  • کاردانی حرفه ای نقاشی
  • کاردانی حرفه ای عکاسی
  • کاردانی حرفه ای طراحی لباس
  • کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس
  • کاردانی حرفه ای گردشگری
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی

۱۲-کاردانی حرفه ای امور فرهنگی

  • کاردانی حرفه ای بازاریابی

 

مقطع کارشناسی ناپیوسته :

  • مهندسی فناوری اطلاعات فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی داخلی
  • کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی
  • کارشناسی حرفه ای گرافیک تصویر سازی
  • کارشناسی حرفه ای عکاسی تبلیغات
  • کارشناسی حرفه ای طراحی و دوخت
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کارهای اینترنتی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت گردشگری
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی- امور رسانه

 

 

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا